Thursday 25 April 2019

Tinta Pengarang

Tinta Pengarang

La haula wala quwata illa billah hil aliyil 'azim 'Tiada kekuatan dan daya melainkan dari Allah yang Maha Tinggi lagi Maha Mulia.

Salam perkenalan,

Subhanallah, Alhamdulillah... hanya ini sahaja ucapan yang mampu saya ucapkan. Kesyukuran yang teramat tinggi ke hadrat Ilahi yang Maha Berkuasa dan Pentadbir perjalanan hidup setiap hambaNya. Tanpa kudrat dan izin dariNya, pasti ebook ini tidak dapat dilaksanakan.

Ucapan terima kasih yang tidak terhingga buat guru ebook saya, Cikgu Masayu Ahmad yang banyak mendorong saya agar terus menyiapkan ebook ini, Tanpa tunjukajar dari beliau pasti ebook ini tidak akan berhasil.

Buat keluarga tersayang yang amat memahami minat dan hasrat hati saya, pengorbanan kalian amat umi sanjungi, Memang kasihan kerana ada kalanya mereka terpaksa berkorban demi minat saya ini.

Allah makbulkan juga hasrat saya untuk memiliki ebook atas nama saya sendiri. Alhamdulillah... Semoga ebook tutorial bedak sejuk ini dapat memberi manfaat buat anda semua.

Selamat membaca...

No comments:

Post a Comment