Thursday 18 April 2019

Bab 3.1 Cara memesan bedak

Syarikat kami ada menyediakan bedak sejuk yang sudah dibotolkan. Ini untuk memudahkan para pelanggan yang ingin membeli bedak sejuk dalam jumlah yang sedikit. Ada juga yang membeli untuk dijadikan hadiah buat yang teristimewa. Bedak sejuk yang sudah dibotolkan memudahkan mereka untuk membungkus botol sebagai hadiah dengan lebih mudah. Botol-botol bedak sejuk ini, Umi Alya sudah meletakkan label syarikat, jenis bedak, berat bedak serta khasiat bedak tersebut.


Harga untuk sebotol bedak amat berpatutan. Umi Alya sudah membuat sedikit penyelidikan dari segi harga. Berbanding dengan harga yang ada di pasaran, bedak sejuk kami ini memang yang termurah. Sekiranya berminat untuk membeli secara offline di premis kami, harga sebotol rm 4.50 bagi setiap 50 gram.

Jika ada pelanggan atau bakal pelanggan yang ingin memiliki bedak sejuk ini secara belian atas talian atau online, kami syorkan agar memesan sebanyak 4 botol bedak. Ia boleh dicampurkan dengan beberapa jenis bedak lain. Harga untuk 4 botol bedak seberat 50gm ialah rm20 bersama kos pos laju.
Harga ini untuk pasaran di dalam semenanjung Malaysia

Bagi pelanggan atau bakal pelanggan yang menetap di Sabah dan Sarawak, harganya berbeza. Harga untuk 4 botol bedak seberat 50gm setiap satu ialah rm35  bersama kos pos laju.

Biasanya perkhidmatan pos laju ini akan mengambil masa sehari atau 2 hari untuk tiba di destinasi di Semenanjung Malaysia.

No comments:

Post a Comment