Friday 12 April 2019

Daftar Rakan Niaga Kami

Bab 3

Nuralya Enterprise sudah menjalankan perniagaan online ini sejak 2010. Perniagaan kami bertumpu kepada pembuatan bedak sejuk tradisional. Premis kami hanyalah di belakang rumah kediaman yang telah diubahsuai menjadi sebuah kilang kecil. Di situlah tempat kami menyediakan bedak sejuk.

Untuk makluman pembaca sekalian, syarikat kami mampu mengeluarkan produk mengikut kemahuan dan permintaan pelanggan. Setakat ini kami telah membuat sebanyak 26 jenis bedak sejuk dengan campuran pelbagai pati sayuran, buah-buahan dan juga herba. Setiap jenis bedak mempunyai khasiat tersendiri.
Ada di antara pelanggan kami yang meminta agar bedak yang menjadi pilihan mereka dibuat khas untuk mereka sahaja.  Dengan kata lain, bedak yang menjadi pilihan mereka itu mempunyai pati dan warna yang berbeza dari yang biasa kami jual.


Di sini, dilampirkan senarai bedak sejuk keluaran kami.


Dari segi harga, kami menawarkan harga yang berpatutan dan pelanggan kami bersetuju dengan harga yang kami berikan. Pemborong yang mengambil bedak dari kami memang boleh bersaing dengan harga yang ada di luar sana.



Hubungi Nuralya Enterprise:




No comments:

Post a Comment