Thursday 18 April 2019

Bab 3.2 Cara menjadi pembekal / pemborong

Selain daripada menjual secara botol, sekiranya ada pelanggan atau bakal pelanggan yang ingin memulakan perniagaan secara kecik-kecilan, Umi Alya syorkan agar memesan secara borong atau pukal. Buat sahaja pesanan untuk sebarang jenis bedak yang anda inginkan. In shaa Allah Umi Alya akan cuba tunaikan pesanan tersebut. Anda juga boleh menghantar apa-apa produk seperti minyak wangi atau serum sendiri untuk dicampurkan ke dalam bedak pesanan anda.

Umi Alya memang menggalakkan pelanggan atau bakal pelanggan supaya menjadi pembekal atau pemborong bedak syarikat kami dengan menjual semula botol-botok bedak yang kami sediakan. Atau sekiranya mempunyai botol sendiri, boleh juga menggunakannya. Ini bermakna anda boleh membuat 'rebranding' ke atas produk bedak kami.

Harga untuk sekilo bedak sejuk sebarang jenis, setelah dicampur kos pos laju hanyalah rm 69 bagi anda yang menetap di Semenanjung Malaysia.

Bagi anda yang duduk di Sabah dan Sarawak pula, harga sekilo bedak sejuk bersama kos pos laju adalah rm 89.

Ada juga yang lebih senang untuk datang sendiri melihat premis pembuatan bedak sejuk ini sambil mengambil bedak yang di pesan. Harga sekilo bedak sejuk tanpa kos pos laju ialah rm 49.


No comments:

Post a Comment